Fixat iordning

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst. Gick upp kl 07.00. Slet upp sonen från sängen.
Frukost, banan och yogurt.  Städade hela lgh , var ute på en powerwalk. Tvätta två maskiner tvätt. Var i miljöhuset och lämnade flaskor och massa tidningar.
Ut med hundarna i skogen en timme , tog nog med solen hem från Thailand *ler*.  Har varit en underbar dag. 
 Duschade och åt lunch, nu är det dax att dra ner på maten så det blev äggröra med tonfisk och tomater.
Böt rent i sängarna och började plocka iordning på min dotters saker. 
Ner i källaren och lämna väskorna efter resan och hämta upp kartonger som jag ska packa hennes saker i. Dom kommer nog i helgen och hämtar grejorna. Känns lite konstigt men det får gå. Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp kaffe och bara lata mig. Tycker jag är värd det efter den här dagen.
//Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

Du e duktig du

2008-09-23 @ 19:14:13
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0