Fredag o Lordag

Frukost o powerwalk. Idag hittade vi en dod fisk , den var ca 1m lang och ca 40cm bred, va det var ???? ingen anning. Men den sag ganska acklig ut. 100% sol idag 33gr i skuggan. Man kan knappast ga pa stenarna vid poolen. Badat hela dagen. Min son ligger inne idag , han har ont i huvudet. At pa vart favvo stalle idag, SOFIAS. Vi bestallde PHI PHI Island fran dom sa vi fick det billigare( men egentligen, kan det bli billigare an det redan ar?). LORDAG: Uppe fore tuppen, ingen powerwalk idag. Kl 07.00 kommer taxibussen och hamtade oss. Precis innan den kom sa kom jag pa att jag glomt biljetterna. (Ja, EMMA jag vet jag ar blond*ler*) sa det blev en sprangmarch till rummet. Vi akte fran RASSARDA HARBOUR , det borjade sporegna nar vi skulle aka o hela vagen fram. Det tog nastan tva timmar. *Sightsing runt Phi Phi Ley, simmning o snorkling pa Coral Bay. Vilka fiskar, snacka om att simma i ett akvarium, helt otroligt. Vi sag fiskar i alla regnbagens farger, sa haftigt. *Lunch pa HOTELL PHI PHI ISLAND. Mat sa det rackte till ett helt kompani. Vissa saker at jag fast jag vet inte va det var, och jag har inte tankt att fraga, hm..Men gott var det. Badade pa en strand dar det var jatte langgrunt, vi gick ca 500 m med det var anda bara till knana. 14.30 Gick baten tillbaka. Sen hamtade taxibussen oss tillbaka till hotellet. Guiden som var dar visade oss bilder fore och efter Tsunamin, det var inte trevligt att se. Vi akte forbi dar dom spelade in filmen The Beach med Leonardo De Caprio. Skit haftigt. //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0