Känner inte för nått just nu....

Mitt humör åker upp och ner som en jäkla jojo känner jag.. Saknar Bettan redan och det är ju henne jag ringer till när jag känner att livet inte är som jag vill ha det. Vi har haft det jobbigt på jobbet och vi är alla ledsna över det som hänt. Igår hade jag visserligen super trevligt tillsammans med En kompis som jag faktiskt lärde känna på krogen för typ 2 veckor sedan, sällan jag byter nummer med tjejer men det händer faktiskt. Hon är super trevlig och vi åt middag tillsammans på Tiffanys på götgatsbacken och sen gick vi till gröna jägaren för ett par öl och lyssna på kareoke, vilket var väldigt roande. När klockan var 22 kände jag att det var dags att gå hem och sova, hon stannade kvar med nyfunna vänner. Idag när jag ringer henne visar det sig att hon blev rånad efter att jag gått hem. Fy fan säger jag bara, när jag pratade med henne på dan var hon helt förstörd. Så gumman om du läser det här en stor kram till dig och vi syns snart igen!! Nä nu orkar jag inte skriva mer just nu!! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0