Mandag o Tisadg

Frukost och strandpromenad, havet var nastan uppe vid graset idag. Vi pratade sa mycket att vi missade varan infart sa det var bara att vanda o ga tillbaka. haha. Poolen 100 procent sol, det var 47 gr i solen idag, sa underbart. At pa SOFIS som vanlugt. Sen akte vi till PATONG. Vilken Strand. SNacka om affarer, jag blev helt salig.*ler*. Jag shoppade och barnen at pa MAC DONALDS. Vi sag solnedgangen, det var jatte fint. Tog en DISCO TUCK TUCK hem. Satt pa hotellet och tog en drink sen var det sangdax. //Bettan TISDAG; Frukost o powerwalk el strandpsomenad va vi nu vill kalla det. Satt en stund vid poolen senkl 11.00 kom taxibussen och hamtade oss till SAFARI PARK, vi sak rida pa ELEFENTER, ja just d. Min dotter och jag fick den envisaste som fanns, *ler* hon var 42 ar o hette NABU.Maggan fick den som var hungrigaste, den tog varan pase med bananer. NI skulle se minen pa MAGGAN, ni skulle skrattat ihjal er. Vi red i 30 min sen var det show med sma elefenter, 9,7, 5 ar var dom. Dom gjorde massor av olika saker. Det var uppbyggt som en by dar med olika hus och apor, oxar o risfalt. En helt otrolig upplevelse. Vi kopte en tavla som var handgjord. Sag fjarillar som var ca 15x15 cm i vit, svart o rod farg. Varan elefantskotere kunde tyvarr inte engelska sa vet inte vad det var for fjarill. Hem med taxibussen at pa SOFIAS sen var ddet poolen. Va pa en liten shopping tur, hitta sma grejor. Satt sen pa balkongen o drack vin o snacka gojja. At middag o nu ar det PACNINGS DAX, vill inte aka hem. Jag tror att det ar bland dom farsta ganger som jag kannt att jag kan stanna ett teg till. DET BLIR ABSOLUT THAILANG IGEN... //BETTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0