Sondag

Frukost o powerwalk. Det lag en stock i vatten brynet med massor av snackor pa. Idag var vattnet nastan anda uppe vid graskanten, det var jatte jobbigt att ga i dyningen. Pooldag idag, hundra procent sol 39 grader i skuggan. Min dotter sag en orm idag pa vag upp til rummet *usch*. Det finns tva jatte sota kattungar har men den svarta ar SAAA liten. Undra om dom far mat? at lunch pa hotellets poolbar idag. Nu har vi alla borjat nedrakningen hem. Kanns trist, men vi ska tillbaka helt klart. Spelade yatzy och ett glas vin innan middagen, forsokte lara kyparen hur man spelar, gick inte sa bra som jag hade tankt mig, han hamtade en kopp vad han menade med det har jag fortfarande inte forstott, men han verka tycka att yatzy va intressant for han lamnade inte oss utan stod snallt och tittade pa och log. At pa KATA VILLA, sen gick vi hem helt slut. dags att sova. God natt. // Bettan

Kommentarer
Postat av: systeryster

mamma nu har moster vart framme me BÅDE dusch o borste fyyyy nu vill ja inte vara kvar..jag morrade åt moster för jag tröttanade efter 2,5 timme..men moster höll i mig..såå nu e jag fin iaf:):D.Matte var hära o fikade och han säger att jag o Buster blivit tjockisar:p. Moster säger att ni måste komma på fredag och hämta oss för morbror ska in på sjukhuset.Puss älskar er o saknar er

2008-09-14 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0