Torsdag

Frukost och en powerwalk. Vi sag en magnet och en jatte snacka idag pa stranden. Verkar som vi alltid hittar nagot nar vi har vara promenader. Vi hade sallskap med TED i dag . Ja, det ar hunden som ar som en manniska, han ar helt otrolig. POOLEN hela dagen. EN lista over saker jag saknar: 1) EMMA 2) LENA 3) Fika stunder i lugn o ro 4) Sitta i telefonen o snacka gojja 5) Rensa hjarnan promenader(kallar detsa nar jag far vara ensam pa mina promenader) men nu ska jag inte fokusera pa det negativa utan njuta av tiden som ar kvar har. 1) Familjen 2) Ledighet utan krav 3) Solen 4) Dom underbara manniskorna som jobbar o bor har 5) Alla utflykter vi gjort Jag o Maggan gjorde MANICURE o PEDICURE o SKIN FOOT idag , det var helt underbart. Det var tre stycken tjejor som holl pa med en samtidigt. Snacka om att jag njot. //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0