Vilken helg det har varit!!

I helgen har jag jobba hårt känns det som, krafterna har verkligen försvunnit... Det kändes som att jag hade spagetti armar hela dagen igår.. Som jag skrev tidigare var jag och firade pappa i fredags.. Sen i lördag så var jag i Farsta och shoppade, vilket var hur trevligt som helst.. Sen så var det ju dags för att gå ut och som vanligt så kommer man ju ut hur sent som helst oxå, tror att vi var på patricia vid 1 i och för sig blir det inte roligt där förrän möjligtvis den tiden. Det första jag möter i trappan är en kille som säger att dig har jag träffat förr, jag stirrade på honom och sa det tror jag inte, men jo då sa han och gick leende därifrån.. Hade jag orkat hade jag försökt tänkt efter, men Bettan säger jämnt att jag inte ska tänka så ja la ner det. Vi hade en toppen kväll tillsammans... Det var en kille där som jag känner lite sen innan, han fick för sig att vi skulle hoppa i säng tillsammans, åh han gav sig inte heller.. Han var så jäkla packad... Han gick därifrån tvärsur och skickade mess om att jag vara så elak.. Stackars pojke... *Asg* 5 över 5 säger vakten till oss att gå hem... Vi var hemma klockan 7 på morgonen och då var jag lagom mör i hela kroppen, klockan elva vaknade jag *suck* men det var ju lika bra för kl 13 skulle hjälpa min kompis att flytta ett förråd, hur fan tänker man??? Så där träffas två brudar som ännu inte är nyktra och ska tömma ett fullständigt smockfullt förråd.. Dom killarna som skulle hjälpa till drog kl kvart i 3 för 3 började fotbollen. Någonstans här fick jag mess från han igår att han skämdes och jag sa att det kan hända den bästa man när man druckit för mycket att det slår över, så nu är vi vänner igen!! :-) Tio över 4 var vi klara och väldigt nöjda över oss själva!! Sen åt vi pizza, jag skakade så hungrig och trött var jag då. Sen kom jag hem och då gick jag in till grannen och fikade.. När klockan var runt 7 då gick jag hem slängde in lite mat i ugnen (magen kurrade igen), slängde i en hårtoning och tog en snabbdusch.. Åt lite mat och slängde mig sen därefter i sängen för att sova.. Somnade jag??? Åh nej så jag tog fram datorn.. Klockan 1 somnade jag och upp klockan 6! Vill bara säga jag vill sova *s* Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0