2 kvinnor tog min oskuld..



Det här är första gången jag gör ett gästinhopp på en blogg. Vad ska man skriva om dårå? Det måste vara något som skiljer sig från min egen blogg. Tjejerna bakom bloggen träffade jag för första gången förra året, innan dess så bloggade dom på samma sajt som mig. Något hände och dom flyttade, till en egen designadblogg. Mycket bra val. Jag hade lite sms kontakt med dom båda en hysterisk lördagskväll. Jag var på DAObeach och kvinnorna var på show med en massa nakna män. Jag fattade ingenting. Först trodde jag dom var ihop, sen trodde jag dom var ute efter en trekant vilket jag hoppade på. För så tänker jag om alla par jag träffar. Hur som helst så mötte jag upp dessa kvinnor på Patricia. Eller nej. Jag orkar inte ta den berättelsen. Jag tar något som är i nuet.

Dessa kvinnor ska dra till Bulgarien snart och jag står verkligen i valet av kvalet. Saken är att jag borde släppa på mina tyglar och göra något kul i kombination med galet. Kanske har jag högre förväntningar på mig själv, jag vet inte? Jag har liksom aldrig umgåtts med enbart heterokvinnor, inte för att jag vill sätta några i fack, (fuck) sorry, men det är lätt hänt att skapa våra sexuella benämningar i fack, så enkelt är det bara. Jag vet inte vad jag vill ha ut av resan, koppla av eller känna att jag måste vara berusad varje dag? Det där är något jag måste ta ställning till själv. Samtidigt vet jag inte om jag kan resa på grund utav alla småjobb jag har runt omkring mig.

Allt bakomarbete med Miss Gay Sweden 2009 ska vara färdig och klar för fotografering, en del av min självbiografi måste vara klar, nya hemsidan för Alexandras Hotel måste sitta så att det blir en ännu bättre presentation till hösten, skriva mina krönikörer för Hälsingetidningen, restaurangprojektet i Atlanta ska inplaneras. Samtidigt får jag inte glömma och tänka på mig själv. Men det viktigaste av allt, jag vill F.N inte vara singel över sommaren, så som jag hela tiden har gått runt och sagt. Fast så länge man letar så finner man inget och då menar jag inget. Eftersom jag antar att det finns en del heterokvinnor som läser denna blogg. Mejla [email protected] ifall någon är intresserad för en matbit och ett glas vin med mig någon kväll på Sturehof, strandbryggan eller hemma hos mig. Det behöver inte leda till kärlek och sex, men en ny vänskap? Mina kriterier för detta, du bör vara mörkhårig, helst över 40 men jag kan gå ner i åldern till 35. Du får gärna vara kvinnlig ha klackskor, använda klänning eller kjol samt så bör du inte vara så hysterisk.

Ja, om det är så här man gör gästinhopp så kanske jag fortsätter, men det är bara om jag får en dejt. Annars ser jag inget positivt med att fortsätta.

Tjo!

Majsan

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack, du är välkommen tillbaka. Kram

2009-04-23 @ 22:49:49
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Ännu en ung mamma

Lycka till med jakten =)

2009-04-23 @ 23:17:43
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0