24 timmar+några till

Min födelsedag började hemma hos Mette med att hon fixade mitt hår, det blev jätte bra. TACK*ler*. Vi drack lite vin och väntade på att Emma skulle komma, sen blev det mera vin.

Vi fick skjuts in till båten. När vi kom till terminalen så var det några välbekanta ansikten vi såg. Sen till hytten och där stod det 2 flaskor champange och en flaska vitt vin och tre jätte fina röda rosor från min pappa "Janne". Jag TACKAR så jätte mycket.(Bilderna kommer inästa inläggg, har inte lagt in dom på datan ännu).

Sen var det dax för middag, när jag kommer upp i salongen så sitter mina underbaraste vänner där, Lena, Olga, Mona och Maggan. Jag blev jätte glad, sen fortsatte kvällen i partystile ända till vi gick av båten i går eftermiddag. Hur länge kan man vara bakis?

Jag vill TACKA mina vänner för en helt oförglömmlig födelsedag.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0