Bilder från båten, 112-kryssen

Så här började det på båten.



Det här är jag; Bettan.



Det här stod i min hytt när jag kom in, jag fick det utav min pappa "Janne". TACKAR så jätte mycket.



Underbara rosor..



Vems ben? Emmas.



Så blev det snack om biceps, killarna mot mig. En killes biceps.



En annan killes biceps..



Mina biceps..



Fick en kartong med massor av smått och gott i. TACKAR.



Tack för kortet.



Nu började det fyllas på i glasen..



Fullt ös på dansgolvet..



Vem hade tid att stå och prata?..



Och så här slutade det. Är det taket?...............
Flera kort finns men dom behåller jag för mig själv..

Tack mina vänner.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser ut som om ni hade kul!! men vart är bilderna på rumpor?? hihih

2009-04-03 @ 10:34:43
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det blev bara en rumpa och den bilden blev jätte suddig, så jag skippade den. Får bli rumpor från Bulgarien i stället:)

2009-04-03 @ 15:47:55
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0