En ny

dag, inatt har jag sovit sådär, men det känns bättre i kroppen. Det snurrar, men inte alls lika mycket. Fick kanske en del svar på mina funderingar i går kväll och under natten, tankeverksamheten har varit på högvarv några dagar. Men i dag ska jag försöka lägga vissa saker bakom mig och bara se framåt och då vet jag att det känns bättre, det är ju inte första gången ångesten kommer som ett brev på posten.
Jag bearbetar mina saker genom att tänka och fundera men när jag tänker och funderar för mycket så blir  det kaos. Men nu har jag sorterat vissa saker och så får det vara, så idag mår jag bättre och ångesten är mycket mindre.

Ska fixa sonen till skolan och gå ut på en powewalk, jag brukar kalla dom "rensa hjärnan promenader" bra val, eller hur*ler*.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: annie

vad skönt att höra!!Att göra de som är rätt i hjärtat är bland det svåraste,men belöningen kanske kan vara värt allt...kram

2009-04-22 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0