God Morgon =)..

..

Vaknade för en stund sen och har sysslat med att väcka mina barn, har väl försovit mig lite men inte så att det blev galet här hemma *skrattar*


Har sovit lite så så där, känns ganska konstigt att inte längre få godmorgon och godkväll men det var väl nödvändigt för att vi ska kunna gå vidare.. Men saknar hans mess, självklart undrar jag ju om han saknar mig något..

Nej nu ska jag kasta iväg barnen till skolan, sen ska jag på en powerwalk sen ska jag väl in till stan med Bettan tror jag.. Kanske få dra på sig en snygg kjol, snygga skor och bara vara jag =)

Emma

Kommentarer
Postat av: purplerain

Vad härligt det låter,powerwalk låter så skööönt. Kanske precis vad vi alla behöver när livet går upp.. och ner.. och upp igen.

2009-04-24 @ 08:19:35
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: daysofmylife

Själv sitter man inlåst i kuren hela dagen : (

Nice att få ut och powerwalka i det här vädret, önskar jag kunde hänga på...

Vi måste prata hund-bulgarien innan ni drar : )

Ha en kalasdag!!!

2009-04-24 @ 10:08:24
URL: http://daysofmylife1970.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0