God Morgon =)

Vaknade kl 7 av mig själv *suckar*... Varför har just jag så jäkla svårt att sova länge på morgonen?? Skulle oxå vilja sova till 9-10 på helgerna, men inte jag inte *Skrattar*

Min son som somnade i min säng igår ligger totalt utslagen, han ser bara för söt ut funderar på att hoppa på honom och pussa och kittla honom.. Men hur härligt är det på en skala då *S*

Idag ska Sonen på kalas och jag och Bettan ska till Sickla och titta i affärer..  Sen ska vi träffa Mona i kväll för att åka hem till Majsan en stund.. Då får barnen vara upp hos Bettan med hennes barns pappa.. Han är så jäkla snäll =)

Men först väntar lite solning och en powerwalk tillsammans, med andra ord vi ska umgås hela dagen =)


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0