God Morgon =)

Vaknade kl 7 jättepigg, somnade tidigt igår.. Hade sjukt ont i höger handen igår, eftersom jag tagit 2 glas vin innan jag fick ont så kunde jag inte ta någon värktablett.. Men hoppade i säng och somnade...

Så nu har jag sovit iaf 8 timmar åh det är fasiken inge fyskam, första gången på superlänge som jag verkligen sovit =).. Måste varit allt prat om cykling igår som gjorde att jag sov så gott, skrattade hur mycket som helst igår ...



Jag längtar sjukt mycket till bulgarien just nu... Känner att det är precis vad jag behöver just nu.. Få komma bort..

Nu ska jag iaf studsa upp och fixa min sons rum och min garderob =)

Saknar honom faktiskt sjukt mycket, vi har hörts en gång sen i torsdags morse, min telefon känns jättetom utan hans mess..
Fast alla andra messar ju istället, kanske därför jag har haft ont i handen ;)...

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0