Han ringer...

..och jag svarar i hopp om att jag ska få ut någonting av det... Efter en stund inser jag att det bara är upprepningar på allt han sagt förut.. Han vet, han förstår och han lyssnar, men han vet inte det jag vet, han förstår inte det jag säger och han lyssnar inte på orden jag säger..

Känner att jag börjar bli varm av ilska för att han inte tar till sig det jag säger för att han inte förstår mina ord... Jag har sagt dessa ord så många gånger och bemöts med hans bortförklaringar. Jag hoppades nu att jag skulle höra honom säga, jag vet att jag gjorde fel och det finns inget försvar.... Men nej ytterliggare än en gång säger han du provocerade mig gång på gång..

Att jag sa ifrån gav honom aldrig rätten....

Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det löser sig vad de nu än är!

2009-04-06 @ 18:30:09
URL: http://lifely.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

*suck, karlar :s

2009-04-06 @ 18:42:53
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0