Han skriver att...

... jag ska veta att jag kommer alltid vara den han ville ha..

När jag ser orden kommer tårarna med full kraft för första gången idag.. Han är den jag vill ha men jag vet att det inte kommer bli så för jag och min självinsikt är ytterst goda vänner idag...  Vi kommer hålla sams och jag kommer inte tvivla på min självinsikt.. Men det kan ändå inte ta bort smärtan och saknaden!!

Är så glad att jag har Mette som kramar mig och torkar mina tårar, vad vore jag utan mina fantastiska vänner...

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

...Usch... Vad orättvist... De är de sista du behöver nu att bli påmind om de du inte kan få...Kram på dig...

2009-04-29 @ 13:44:40
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0