Ibland tar känslorna...

...över helt.

Dagen har varit så jäkla bra idag, haft det mysigt med Mette och hennes dotter, fixat inför jobbet och haft det bra även där.. Inga jobbiga tankar alls, så sitter jag på bussen och får ett mess och bryter fullständigt..

Jag vet det blir bättre man går så småningom vidare, men just nu känns det långt bort iaf..

Imorgon är jag bjuden på påskmiddag hos Mona tillsammans med hennes syster, Bettan och Mette känner att det är precis vad jag behöver just nu... Jag vet att dom kommer hålla mitt humör på topp..

Men just nu känns det väldigt ensamt och känslan av att det faktiskt är så jävla slut är just nu väldigt jobbig...

Emma

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Ååhh vännen! E du oxå nere? Stackare, jag känner precis likadant :(:( Synd att man inte kunde trolla bort sånt för varandra, då hade jag gjort det på studs! Inte kul ju krama om

2009-04-10 @ 22:18:06
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0