Igår slutade jag...

..tänka och hamnade i något som jag trodde skulle bli jättejobbigt tillslut.. Jag slängde mig in i ngt som jag inte skulle göra... Men vad säger man ibland tar känslorna över totalt...

Men hur mår jag då kan man ju fundera på.. Ja jag mår bra, sitter här själv förvånad över det.. Men kanske är det så att jag och min självinsikt har så god kontakt att det faktiskt gick att ta saker för vad dom var....

Jag ville hindra mig själv men jag klarade inte det.. *skrattar*

Nu ska jag borsta tänderna och sen gå till jobbet..

Jo förresten tandborsten finns nu inte längre hos mig... Åh vet ni vad jag överlever det oxå =)

Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Men vad bra... 1 eller 2 steg i rätt riktning...

=-)

2009-04-23 @ 10:20:10
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej "Emma";-). Jag visste inte att du hade min bloggadress, och det tog en liten stund innan jag förstod att det var DU. Hoppas allt är bra med dig och tack för omtanke ang kräkfobin:-)

2009-04-23 @ 10:35:27
URL: http://annelie78.blogg.se/thenewlifeofme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0