Ja vad hände..

..egentligen igår?? Jo han gjorde slut på allt ytterliggare en gång, och dessutom i telefonen..  Han säger att han inte klarade av att träffa mig och få en sådan natt vi hade sist, han säger att han vet att han bara hade låtit det fortsätta..

Tänk om jag hade betytt tillräckligt för honom, så han hade kunnat sett mig i ögonen..

Tack Nemo för att du såg till att jag inte totalt bröt ihop igår, tack för att du hindrade mig ifrån att agera ut mina arga känslor igår... Idag hade varit en ännu värre dag om jag hade agerat på mina känslor igår..

Jag vet inte längre vad jag känner, för jag känner mig tom och värdelös, som om att jag inte är värd att få känna kärlek längre..  Kanske är det så att jag är för ful, fet, äcklig för att inte ha rätten att få vara kär... Jag vet ingenting längre..

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Nej så får du absolut inte tänka... Men du ska kanske bryta helt denna gång... Man orkar inte gå igenom detta hopp o förtvivlan hur mkt som helst... Sen tycker jag att du inte skulle ha hållt igenmed din ilska...Han förtjänade de!!!



Kramis på dig...

2009-04-07 @ 09:46:28
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Nemo

Jag håller med "Jag" ovan.

Du ska se till att han får höra och veta hur jäkla illa han sårade dig igen.

Jag kan ju säga att du visade lagom med ilska igår, så många fula ord och så många ord i ren ilska.. Du skrämde nästan mig på köpet..

Ut med skiten(ilskan), och ut med killarna från ditt liv som är skit! (Du vet minst två som jag tycker så om)



*kram*

2009-04-07 @ 09:57:45
Postat av: Emma

Tack till er båda...



Det är svårt just nu, jag vet inte vilket ben jag ska stå på, men det kommer bli bättre..



Nej jag vet jag kanske borde ringt upp honom och skrikit mig blå.. Men jag höll mig och satt och svor och sa extremt fula saker, nästan så det hoppade små svarta mögelsporer ur munnen..



Jo jag vet Nemo att det finns 2 av dom, den ena kan ju inte längre kontakta mig just nu så det är ju skönt, den andra ja där vet jag inte.. Men jag vet att du har rätt!!



Kram

2009-04-07 @ 13:24:47
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0