Jag är redan på...

..jobbet och sitter och dricker kaffe.. Åh det kan jag verkligen behöva efter den här natten, som inte direkt inneburit någon sömn alls.. Att somna tog tid sen vaknade jag hela tiden, åh när jag väl vaknat så tog det lång tid att somna.. Tankarna har farit runt som sjutton i huvudet, åh sen då alla dessa tårar.. Så just nu känner jag mig inte direkt snygg om jag säger så.. Svullen runt ögonen men det ska nog blir bra, kan ju inte tänka på honom hela tiden idag, ska ju umgås med 4 vackra underbara kvinnor =)

Ikväll ska jag ju till Mona på påskmiddag och det ska bli härligt att träffa henne och hennes underbara syster igen..

Eftersom jag jobbar idag och inte hinner hem var jag ju tvungen att ta med hela garderoben oxå...

Det jag ska välja mellan är ljusgula slim jeans eller vita... Sen överdel till det har jag 10 stycken med mig *ops* kommer ju aldrig komma från jobbet.. Sen har jag mina svarta höga skor, så jäkla sköna :)

Så jag har ju lite att tänka på *s*

Hörs senare

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Ha så hiiimla kul nu Emma:)

Kram!

2009-04-11 @ 14:45:28
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0