Jag hamnade i helt fel säng...

..igår..

När jag sitter med Nemo inne i stan får jag mess ifrån Mona att jag ska ta mig till Garbos i sumpan där hon är med sin kompis. Så sagt och gjort vid 22 tar jag pendeln till sumpan, och möter upp dom inne på stället.. Det var ju defenetivit killkväll på Garbos igår, måste varit 75% killar där inne i varierande personlighet och ålder..

När jag står i Baren med Mona så vänder sig en kille om och säger ursäkta mig men du är så jäkla lik mitt ex, jag blir ju rätt så förvånad och vet inte om jag ska ta det positivt eller negativit.. Mona lutar sig fram och frågar vad fan menar du med det.. Han försvarar sig och säger det är bara positivt... Men så säger han det spelar väl ingen roll du är ju gift, jag tittar på honom och säger ja med mig själv ja... Jag ser att den förstår han inte riktigt men han väljer att inte fråga vidare..
Jag tackar och går därifrån med Mona, samtidigt som jag funderar på var det där en raggningsreplik...

Jag och Mona minglar vidare upp på övervåningen där vi tar över dansgolvet=) Vi dansar ett tag och tänker sen att vi ska ner och se var hennes kompis tagit vägen..

Väl där nere möter jag Jens igen, ja killen vars ex jag liknade.. Vi står och pratar en stund där han då vill förklara vad han menade att jag var lik hans ex... Tydligen var det superpositivt att vara lik just henne, fast jag var snäppet snyggare oxå.. Inte illa inte *skrattar*
Efter en stund kommer vi fram till att vi bor inte speciellt långt ifrån varandra, han undrar då om jag har körkort, jag svarar jag har busskort och är jäkligt nöjd med det =).. Då säger han att om du vill skulle vi kunna stereohandla på Willys tillsammans.. Jag känner nu att jag inte vet riktigt vad jag ska säga.. Har aldrig fått en sådan förfrågan förut *ler*..
Efter en stund bjuder han mig på en drink och vi går och sätter oss för att vila benen.. Han sätter gång med 20 frågor och verkar faktiskt riktigt intresserad av vem jag är...
Efter en stund säger han jag ska åka vidare till patricia vill du följa med? Jag svarar att nej kan inte lämna mina "systrar".. När han går säger han är du säker på att du inte ska följa med, jag svarar ja jag är säker... Jag ser min stereo handlare försvinna i mängden...

Sen har vi då Börje 50 år som dansar som Carlton i Fresh Prince =).. Han kommer fram till bordet och skickar en öl över bordet lika smidigt som i heiniken reklamen, blinkar och fortsätter dansa som Carlton=)...

När jag sen börjar känna mig ganska så trött sjunker jag ner i en stol och tittar på mina vänner och vad dom sysslar med .. Då kommer Peter fram och hukar vid mig och ska viska i mitt öra, samtidigt så häller han sin öl i mitt knä... Jag säger bara SUCK!!Han sätter sig mitt emot mig och börjar att faktiskt togragga.. När han ger mig sitt visitkort och säger messa mig när du är nykter.. Frågar jag honom har du missat nått??.. Va?? ja jag är ju gift och sträcker fram min hand, där mina fina glitterringar sitter.. Jaha säger han, han fortsätter då att prata om sitt jobb som larminstallatör!!
När han ska gå säger han, när din man dummat sig och du slängt ut honom från villan ring mig så installerar jag ett nytt larm åt dig,  sen går han sin väg.. Åh där sitter jag med Peters visitkort i handen och tänker när fan fick jag en villa!!

När jag sen åker hem åker jag inte hem utan jag följer med Mona hem och sover hos henne =)

När jag sen vaknat fryser jag som fan, och undrar hur fasiken kan det vara så satans kallt *s*..  När man sen inser att man har en resa på 1 timme och 18 minuter framför sig blir man lätt trött =)


Emma

Kommentarer
Postat av: Nemo

Låter som att det va en riktigt kul kväll!:)

Jag har noterat dom två nya raggningsreplikerna, dom kanske kan bli användbara..

*asg*



Vänta lite.. jag är ingen larminstallatör, får ändra just den lite.. :)

2009-04-19 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0