Just nu känner jag hur...

.. jag pendlar känslomässigt från bra till misär tillbaka till bra för att sen rasa igen

Men idag har jag berättat för honom att jag ska spara honom som en stor boll i hjärtat med glada minnen... För det är så det ska vara.. Mina känslor lär knappast förändras men jag måste lära mig leva med det här..

Min granne sa idag att jag hon tyckte jag började se tunn ut.. Vilket ord för mig.. Men när jag ser mig i spegeln efter det så kanske hon har lite rätt iaf.. Jättebra för mig att gå ner med tanke på mina kroniska smärtor i händer och rygg, men en sund viktnedgång är ju faktiskat att föredra istället för en där man vissa dagar enbart dricker kaffe och äter 1 kaka eller 2..

Nu ska jag ta tag i min dotter som inte riktigt lyssnar på sin mamma och pappa och sen ska jag till Bettan på middag ..

Emma

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Trevlig Valborgsmässoafton



http;//experienceno1.blogspot.com

2009-04-30 @ 16:33:40
Postat av: Jag

Ja de är lustigt att man slutar äta ordentligt när man mår dåligt... Men se till att du har bär i frysen o yoghurt eller nått annat som är lätt att äta... Jag brukar göra en smoothie på frusna bär o yoghurt när jag inte kan få i mig något annat... Men de vänder ju tillslut...



Tänker på dig...

2009-05-01 @ 21:51:14
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0