När man snubblar...

..över sina egna fötter för att det kommer en ursnygg kille springande kan man tycka att det är helt normalt.. Men jag snubblade inte för att han var snygg utan för att han hade sådana där glansiga långa tighta byxor på sig *ryser*.. Jag ville bara slå ner honom och slita av honom brallorna och låta honom springa vidare i skogen...

Men eftersom jag är en snäll och timid tjej lät jag honom fortsätta sin runda i sina gräsligt osexiga byxor.. Han förstörde hela konceptet för sig själv med dom där brallorna.. Vem fan vill cykla med dom??

Jag har iaf gått snabbt i en timme och nu väntar snart solariet :).. Men först ska jag låna en hammare av grannen och banka ihop min jävla garderob som jag satt ihop.. Ja ni vet den som jag tog ner halv fyra på morgonen för att inte tänka på Byggare Bob.. Det funkade inte överhuvudtaget.. Kanske jag borde tänka på honom när jag bankar ihop skiten oxå.. *s*

Så vi hörs om ett tag så får vi se om garderoben är kaffeved eller om mina kläder faktiskt hänger där i igen :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Nemo

Jag har knälånga tajta glansiga som jag har på mig när jag tränar.. Är dom helt fel också? :)

2009-04-26 @ 17:24:42
Postat av: Bettan

Men NEMO, vad har du ?!?!ler Kram

2009-04-26 @ 18:17:13
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Nemo

Jag måste ju ha något tajt som håller in dom feta låren. :)

Men så fort knät är bättre så kommer låren bli bättre också..

*kram*

2009-04-27 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0