Sitter hos min granne..

.. vi sitter och planerar en hel del.. Det är nämnligen så att jag ska vara brudtärna och toastmadam på henne bröllop i sommar =).. Åh min granne är ju självklart Mette =).. Gillar att skriva min granne då hon blir skitsur *s*...

Så nu är hemligheten som jag och Bettan pratat om ute på bloggen!! =)

Bettan har en stor uppgift som värdinna i kyrkan och dessutom är den som har hand om blommorna m.m =) (Vilket betyder Betttan att du måste hålla ett tal du med *s*..

Jag och Mette har haft en diskussion om vad man kallar saker =)..  Jag tycker att det heter kanalväljare och hon tycker att det heter fjärrkontroll och nu har vi bestämt att på vår gata heter det Kanalkontroll *fnissar* Ni kan ju tänka er den diskussionen efter ett par flaskor vin =)..

Emma


Kommentarer
Postat av: Nemo

Det heter fjärrkontroll! ;)

2009-04-08 @ 17:06:52
Postat av: Emma

Nej det heter Kanalkontroll FÖrstår du?? =)

2009-04-08 @ 17:25:41
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0