Vilken dag, kväll o natt

Jag och Mette åkte in till stan och möttte upp Emma och Nemo. Vi åkte in till Medis för några glas vin. När vi kom dit vid 15 tiden så var det helt packat med folk. Men till slut så fick vi ett bord.

Klockan tickade iväg och vi var tvungna att dra oss mot pendeltåget för vi skulle på middag hos Mona, Citronsirap. När vi kom fram var det först en jätte god fördrink och se fick vi påskmiddag, jag åt världens godaste Jansson. Kvällen fortsatte i vinets och öletstecken. Vi skulle ta bussen men eftersom Mona bor mitt i urskogen så blev det Taxi in till Smålandsgatan till the Dubliners. Det var väl inte ett sådant ställe jag skulle välja i första hand men vi hade kul ändå. Emma valde att åka hem efter en stund, så det var jag(Bettan) Mette, Ella och Mona kvar och sen kom MAJS . Efter ett tag så tog Majs med oss till Guldrummet, Ambassadeur. Kvällen blev som vanligt lyckad.

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var trevligt!

Men no more Dubliner väll?

2009-04-12 @ 19:13:57
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Peter Ingestad

Politiker, dom är sig lika,

idéerna mest bara hattiga,

pengar och knull till de rika,

runk och moral till de fattiga.

2009-04-12 @ 19:38:41
URL: http://nattljuset.blogspot.com/
Postat av: Bettan

Svar till Majs; Det var jätte trevligt. NEJ, inte för min del iaf:) Kram

2009-04-13 @ 01:40:43
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0