Göteborg Tågresan dit....

Ja igår gick tåget 11:07 från stockholm och självklart såg vi till att ha en massa gott med oss.. Vi köpte vaniljbullar, islatte, loka, smottie, nötter och jos... 

Det började med att vi får 3 skittråkiga gubbar framför oss.. Den ena håller låda i 1 timme och 15 minuter och det enda vi tänker på är att han ska vara tyst.. Helt plötsligt säger han jag brukar spela dum ibland och då utbrister Bettan IBLAND?? Jag satte mitt kaffe i halsen och började skratta.. Herregud vad vi skrattade..

Sen kommer det in en kille som sätter sig snett bakom oss, han börjar snacka i mobilen på engelska, han pratar om med någon som skulle vara i Thailand och efter varje gång personen på andra sidan luren säger ngt utbrister han i ett OLALLA.. Det var svårt att inte skratta och jag givetvis bröt vi totalt ihop..

Eftersom tågresan tog 4 timmar och 50 minuter så hade vi i vissa stunder jävligt tråkigt med tanke på dom vi delade tågvagn med.. Så Vi hängde på ansiktsboken via våra mobiler, vi uppdaterade lite så där 10 gånger i timmen så att alla kunde följa oss *skrattar*

Vi stoppar ju oss våran frukost under resan en varsinn vaniljbulle..

Tåget var framme 15:57..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0