Hur är det?

Det finns många olika människor här i världen och alla har vi olika smak när det gäller människor vi tycker om eller blir kära i. Jag tycker det är tur att det är så, för hur skulle det se ut om alla blev kär i samma människa? Vill vi ha det så? Nej, det tror jag inte. 
Men man kan ju inte rå för att människor tycker om en eller blir kär i en. Alla har rätt att tycka om och vara /bli kär i vem som helst men sen om det blir besvarat med vänskap eller kärlek det återstår ju att se. En vänskap kan leda till kärlek och kärlek kan vända till en otroligt bra vänskap. Hur är det då med kärlek vid första ögonkastet?

Vad tror ni?  Tror ni på kärlek vid första ögonkastet?

//Bettan

Kommentarer
Postat av: JAg

Mjo... Jag tror nog på de... Faktiskt...

2009-08-13 @ 23:35:14
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0