Inatt..

..har jag tagit ett x-tra pass för en av mina arbetskamrater har semester. Om jag visste att bröllopet (jag var värdinna och det innebar oxå massor av jobb) skulle innebära fest i dagarna två så hade jag aldrig tackat jag till den här natten. Jag känner mig ganska sliten och väldigt trött. Men jag är ledig i 8 dygn sen så jag får väl se till att ta det lite lugnt då. Eller varför? Man lever bara en gång och det är ju nu. Sova får man kanske göra i graven, eller kommer det vara fart och fläckt där oxå dagarna i ända!


//Bettan


Kommentarer
Postat av: Petra

Städa med champange.. låter inte fel...

2009-08-24 @ 18:17:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0