Kaffe

Finns det kriterier för hur man ska uppföra sig när man träffar någon för första gången? Jag har inga iaf, jag brukar ta det som det kommer och det funkar väldigt bra. Det gjorde det idag med, men vet ni vad jag gjorde? Jag drack kaffe och under samtalet så var det mycket skratt och rätt som det var så "sprutade" det kaffe ur min mun så det flög över hela bordet och på en person som jag träffade för första gången idag. Ja, vad ska jag säga! Trevligt var det och jag vet att vi kommer få lika trevligt igen...Med eller utan kaffe..

God natt och sov gott..

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Sun

Är detta ditt försök till att få folk att glömma löjromsincidenten?

Väldigt underhållande i alla fall!

; )

2009-08-05 @ 12:40:16
URL: http://www.hanky.se/Sun a
Postat av: Bettan

Nej,jag tänkte jag skulle ta en grej hos varje person så det blir några sidor i mina memoarer.ler

2009-08-05 @ 15:04:16
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0