Migrän..

..vem kom på det? Att ha migrän är inte en utav mina favoriter. Jag vaknade i morse kl 04.00 av att jag trodde huvudet fastnat på kudden, det var bara att inse att migränen kommit tillbaka, har inte haft sådan här kraftig migrän på ca ett halvår. Förrut hade jag migrän ungefär en gång i månaden men det har blivit mycket bättre, nu är det ungefär en gång i halvåret och ingen är gladare än jag för det. När den kommer på besök så vet jag att det sitter i ungefär ett dygn nu, förrut var det värre då kunde det sitta i  ungefär fem dagar och min ena ansiktshalva och höger arm domnade bort, nu är det inte på samma sätt men jag mår skit just nu..

Det har varit en aning mycket på sista tiden så det är väl också en orsak till att migränen kom på besök...

Jag som hade planerat min dag så bra, skulle ha träffat en jätte nära vän och bara haft det så trevligt, men jag får ta dagen som den kommer och hoppas på att det är bättre imorgon.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Kennet Pettersson

Hej,



vilka vackra bilder du har publicerat.



Jag njuter i fulla drag,

mvh

Kennet

2009-08-17 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0