Vägen

Ikväll har jag/vi gjort det sista inför bröllpet i morgon. När jag gifter mig/om jag gör det så ska jag inte vara med i det sista utan det ska någon annan fixa. Kvällen innan bröllopet vill jag ha lugn och ro och bara tänka på min/våran dag.

Det gick jätte bra i kväll när vi gick igen om morgondagen, alla var närvarande och visste precis sin "plats" till imorgon, en av killarna åkte till o från där vi bor och jag pratade precis med honom.

- Tur du ringde för jag går mitt i en tunnel.Hoppas inte jag blir överfallen? Hur  e d möjligt att åka från er?

-Ok, går det bra? Var ska du? När du går din buss?

-Den gick , typ nu och nästa om 30min. En undran! Bor ni på jordens ände? El var bor ni egentligen?

-Vi bor fantastiskt bra, skog och en liten bit från stan...Typ en kvart.

-Ett hm, och han tyckte väl att det var ok, men inte att åka buss fram och tillbaka...Till jordens ände som han kallade våran väg.

Han ska komma och hämta mig imorgon kl 12 så åker vi tillsammans ut till kyrkan...
Hur ska det gå? Hittar han? Han ringer nog och frågar om vägen..Till jordens ände......


//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0