Almenacka!

Jag har jobbat hela helgen och är nu ledig i en natt sen ska jag jobba extra på tisdagnatt. I helgen fick vi almenackor på jobbet( vi får det varje år iofs). Jag började skriva in lite vad som är planerat och vad som kommer att hända  år 2010, det blev en hel del. Det är något varje månad, sen tillkommer ju saker som man inte är så förberedd på el som man bara gör helt spontant.

Det blir mycket resa, nästan varje månad, massa kortare sträckor och några längre. Både till samma klimat som här och till varmare ställen, mycket bil, båt, tåg och flyg. Det blir många födelsedagar som är jämna och ojämna. Det blir många fester och umgänge med fantastiska vänner. Det blir en( el som vanligt flera, *ler*) fest på båten. Det blir en 20-årig bröllopsfest. Det blir ett sommarbröllop i gräset med massa barfotavänner. 

När jag vet att jag ska göra massa saker så vill jag alltid vara ute i god tid, men nu är det väl lite väl tidigt att kolla på kläder/saker inför alla underbara händelser som händer 2010? el varför inte.




//Bettan 

Kommentarer
Postat av: Under bar

Glöm inte skriva in 27/8. Då fyller jag jämt!

Även om jag försöker förtränga det...

Kram!

2009-12-07 @ 16:53:45
Postat av: Bettan

Det är klart jag/vi gör, du kommer aldrig glömma den kvällenler, min bästa under bar..Kram

2009-12-07 @ 18:50:42
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0