Har...

..undrat, funderat men nu vet jag. Känslan av att veta känns så bra, undran av att undra känns ännu bättre. Nu vet jag , nu blev det ett slut av undran och fundersamhet, det känns så skönt. När man tycker om någon så vill jag iaf att det ska gå bra för den människan fast jag varken har kontakt el vet hur det är med DIG förrutom via andra.  Att veta är bättre att undra, fundera och tro.  Sanningen är alltid den bästa men ibland så når den inte fram till alla tyvärr, men det är något vi alla får leva med. Jag känner mig så lättad och glad för DIN skull, inte för att mina känslor finns kvar men för att DU kanske har fått ro och hittat "hem".


//Bettan

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej flickor...Jag har gett er en award... O en utmaning... =) såååå roligt...Eller huuur??

2009-12-07 @ 19:46:33
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vi, hm Emma fixar det, hahahaha. Kram

2009-12-07 @ 21:27:12
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0