Julstämningen...

.. är inte på topp.. Mormor verkar inte bli bättre men inte heller sämre.. Vi åker nog dit på lördag och har lite jul med henne..

Jag är glad att jag redan har hunnit fira jul med mina barn, fått haft en underbart mysig dag med barnen och fått ge dom både glädje och presenter..

Vi hade lilla julafton i lördags tillsammans med mina föräldrar, syskon och bonusförälder.. Vi öppnade julklappar, drack glögg och smaskade peppisar =).. Barnen var sjukt nöjda och vi vuxna var glada över att det var en härlig dag..

I söndags hade jag fest med mina vänner, vi hade julklappsutdelning i sommarkläder, tomteluva och läskande sommardrinkar.. Sjukt kul hade vi =)
Det var Jag, Bettan, Sanna, Mette, min syster och Leopardpuman..

Imorgon åker vi vusna i familjen iväg i ett dygn för en julafton utan stress och maten serverad, mina barn är hos sin pappa..

Om jag inte hör av mig innan dess så vill jag önska er alla en JÄTTE GOD JUL!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa alla med en kram ifrån mig.

2009-12-23 @ 17:29:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag önskar dig detsamma gumman...Jag hoppas att ni får en bra jul trots omständigheterna...

// Kram M

2009-12-23 @ 18:03:35
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0