Vilken vecka!

I måndags så var det dax att handla lite julklappar, fast jag sagt att mina barn "bara" ska få upplevelser i julklapp och inget annat så har jag köpt massa med paket ändå.....Det är ju bara jul en gång om året*s*. 

Jag jobbade måndagnatten, sov bara fem timmar, vaknade pigg som en liten "jävel" in i duschen och sen iväg till stan och köpte ännu mera julklappar, köpte saker till mina syskonbarn och lite annat också. Åkte sen direkt till jobbet, slutar jobba imorgon kl 0715, åker direkt hem och packar för sedan åka till min dotter i Katrineholm. 

Vi ska fira julen där, med med min dotter och hennes sambo, det ska bli jätte trevligt.

Åker direkt från Katrineholm på fredag eftermiddag till jobbet och sen jobbar jag fred, lörd och söndag natt.


Om jag får önska något av TOMTEN så vill jag gärna ha lite mera tid på dygnen just nu.....

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0