Bok-klubb!

När min tankeverksamhet nu är på högvarv så tänkte jag att jag skulle kunna "öppna" en bok-klubb. Ja, en klubb där några tjejer/killar läser en bok, träffas och sen sitter och diskuterar den. Med lite vin , snacks och massor av fantasi. Självklart ska det också vara sanningen som kommer från dom böcker jag tänker lägga ut som vi ska läsa.

Så här tänkte jag, jag tar ut en bok, vi läser den, vi diskuterar den och samtidigt så lägger jag ut den på bloggen så ni också har chansen att vara med om ni vill.

Ungefär som dom tjejerna som öppnade Jane Austin-klubben. Dom träffades en gång i månaden för att diskutera Jane Austins böcker. Men det blev också mycket prat om äktenskap, kärleksaffärer, ungdomssynder och livsdrömmar. Jag tycker det låter underbart härligt.

 Undra vad jag ska ta för böcker?

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0