Fika och föreläsningsdag

Vaknade kl 05.00 imorse, vet inte riktigt varför. Jag gick upp fixade lite frukost, läste DN och la mig igen kl 06.20. Vaknade igen vid 9-tiden.

Idag ska jag fika hos en tjej som var min bästa barndomsvän. Vi gjorde allt ihop och då menar jag allt. Vi gled ifrån varandra pga av massa saker vi tyckte olika om, efter ca 27 års vänskap. Men nu har vi träffas några gånger och det känns bra men det kommer aldrig bli som förrut.

På eftermiddagen ska jag in till stan och fika på något cafe. Vilket det blir får jag se, Gunnarssons på Götgatan? Chokladkoppen i G-stan? 7-Eleven i G-stan? Ringens fik? Skrapans fik? Finns många bra fik så det är svårt att välja. Men det måste vara ett fik nära jobbet för jag ska på föreläsning/utb.

Kl 17.00 har vi föreläsning/utb på jobbet. Först blir det mat och massa prat sen kommer det bli föreläsning om "Mammors psykiska ohälsa" det ska bli jätte intressant. Jag jobbar på Neonatalen på Södersjukhuset. Barn som födds för tidigt från v 27, (annars så går man i ca 40 v.)

//Bettan

Kommentarer
Postat av: s

2009-02-12 @ 11:30:20
Postat av: Sofie

Fin blogg :)

2009-02-12 @ 11:30:49
URL: http://sofiehw.devote.se
Postat av: Lisa

åh du verkar ha fullt upp :) jo, det går väl över - Oscars tjat! får man hoppas :) ha ha! men han e ju så söt så man glömmer rätt fort :) hoppas att du har en underbar dag tjejen!! kram.

2009-02-12 @ 12:49:56
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Petra

Hallå!! hoppas allt är bra med er.. Sköt om er!!



puss kram

2009-02-12 @ 18:13:41
URL: http://inspirebypetra.se
Postat av: Anonym

Heeej:)..Hoppas de va bra i dag på föreläsningen.Hör av dig i morgon när du vaknat o vart ute på din runda:P...Puss o kram <3

2009-02-12 @ 20:57:54
Postat av: Anonym

kanske bra om jag skriver syster yser me så du vet vem som vill att du hör av dig ASG

2009-02-12 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0