Idag får jag höra...

... att någon som betyder väldigt mycket saknar mina ord.. Jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden. Det har varit så mycket som hänt, sådant jag velat skriva om sådant jag velat berätta för er om, men jag hindrar mig själv för att slippa mer bråk..

Men kanske borde jag berätta om vännen som svek som stack kniven så djupt i ryggen att jag vet inte om jag någonsin får ut den igen. Jag vill så gärna att hon ska förstå hur hårt hon svikit mig hur ont det gör i mig när jag tänker på våran vänskap som från hennes sida bara varit ett spel under en lång tid. Men varför berätta för henne då hon ändå inte bryr sig, då hon ändå fortsätter kasta en massa skit och talar om hur hemsk jag är.. Jag vet att alla säger att jag bara ska glömma och gå vidare, men jag fungerar inte så. Men sakta men säkert börjar det gå upp för mig vad som hänt, vad som händer och vad jag måste göra för att få det att sluta..

Det jävliga är att när jag skriver detta så kommer tårarna över att ha blivit så sviken så lurad av henne, den person som jag räknade in som en i min familj, den person jag tog in i mitt liv med öppna armar..

Om du läser det här hoppas jag att du är nöjd med dig själv, du har ju talat om att du ska göra livet surt för mig.. Ja som du märker så har du gjort det och du kan vara nöjd att jag inte längre är den glada person jag en gång var!! Men vet du jag kommer resa mig från det här och bli starkare. För att jag vägrar brytas ner av det här, jag vägrar sluta lita på människor även om jag borde!


Emma

Kommentarer
Postat av: Berenice

Tack detsamma, hoppas du får en fin afton och en trevlig helg!

2009-02-19 @ 23:24:24
URL: http://ckiara.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tack detsamma! Fin blogg du har. =)

2009-02-19 @ 23:43:26
URL: http://madelenebarsom.blogg.se/
Postat av: cathrine

Tack detsamma!! Vilken superfin blogg du hade! Sovgott!

2009-02-20 @ 00:08:33
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: daysofmylife

vill bara tala om att jag känner med dig, hemskt när vänner sviker! Passar på att önska dig en super trevlig helg, kram!!

2009-02-20 @ 09:44:08
URL: http://daysofmylife1970.blogg.se/
Postat av: Nemo

Fan vilken besvikelse det måste vara för dig.

Jag hoppas verkligen att du tar dig upp från det här, hoppas du kan se din föredetta vän i ögonen och bara säga. "Tror du att du är något?, Jag kommer bli stärkt av det här, så dra åt helvete!"

Vänner som sviker och sårar ska man verkligen göra något åt!



*kram*

2009-02-20 @ 10:13:41
Postat av: Anonym

Låt inte henne bryta ner dig. Man ska aldig låta en annan människa få en att känna så. Jag har själv blivit sårad av mina närmaste men man måste stå på sig. Du är bättre än så.Stå på dig. Vet att det känns tungt just nu. Men bry dig om dina riktiga vänner istället. Ibland blir det missförstånd som får vänner att bryta med varandra.Ibland blir man sams igen och ibland är såren djupa och svåra att glömma. Låt henne vara så kanske ni kan bli vänner igen och blir ni inte det så är det kanske inte meningen

2009-02-20 @ 20:33:13
Postat av: Jag

Ja jag känner med dig... Stryk henne... Jag har gjort de med en fd vän till mig... Hon är inget för mig...Men jag är ju tvungen att ha med henne att göra ibland...För hon bor med mitt ex nu mer... O de stör ibland att hon måste finnas i närheten av mitt liv... Men Hon är inget ... Så är de bara...

2009-02-20 @ 20:52:12
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0