Ikväll har jag...

... ätit middag med en väldigt kär vän, hon har bjudit på väldigt god kyckling med kokos och ris, starkt som fan var det, men med lite gräddfil så tonades det starka ner :)... Magen vet att den lever... Till det dricker vi ett glas Vina Maipo ytterst gott.. Ja vi har ju våran hemlis tillsammans, även Bettan vet om... Så himla roligt att ha våran hemlis, ge det tid så kommer vi berätta men just nu är det Hych Hysch... *ler*

Ikväll kommer oxå han , ja vi ska träffas men efter den här helgen vet jag inte längre vad jag känner.. Men det är klart jag vet ju inte hur det känns när vi väl träffas..

Nu ska vi njuta av vårat glas vin och fortsatte prata hemlisar.. *ler* Ibland känner man sig som femton år igen och det handlar om första pojkvännnen.... hi hi hi

Kram Emma och ........

Kommentarer
Postat av: Jag

I ett förhållande handlar de om att ge o ta...Man kan inte satsa hur mkt som helst utan att fålika mkt tillbaka.... Då får man energibrist!!! Glöm inte de... De är inte normalt att man inte hörs av på 4 dagar närman är tillsammans... Om man har mkt omkring sig kan man ju i allafall skicka ett SMS o säga att man mår bra o attman tänker påden andra... Eller har jag fel??

2009-02-17 @ 23:03:53
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0