Jag måste berätta...

... att vi sågs i söndags eller rättare sagt måndags morse.. Så mycket som han hört av sig sen förra veckan har han nog aldrig gjort, vet inte om han kompenserar för förra helgen eller vad! Men iaf så åkte han till London i fredags och jag åkte till åland i lördags *s* Skillnad på resmål kan man ju säga..

Eftersom mina barn skulle komma på måndagen dvs igår så hade vi ju ingen möjlighet att träffas denna vecka, men träffas ville vi. Så vi bestämde att han skulle komma direkt från flygplatsen hit. Han skulle vara här kl 1, men pga att flyget var försenat, det var svinhalt ute så kom han inte förrän halv fem på morgonen. Han skulle åka till jobbet klockan tio i sex, han ville nog sova men det ville inte jag.. *S* Med tanke på min stackars blåslagna kropp och trasig arm borde jag verkligen bara sova...

När han ringer och säger jag är här nu så går jag ner i mitt vita linne, prickiga pyjamasbyxor, ljusgrå kofta och helt avsminkade ansikte (har aldrig hänt förut) När han kommer in i porten och slår armarna om mig så känns det som benen ska vika sig. Han doftar himmelskt och han är underbart söt i sina joggingbrallor, jacka och mössa :). Vi kramas i hissen, hallen och slutligen ramlar vi ner i sängen. Där ligger vi en stund och pratar, pussas och fnissar, vi inser vad klockan egentligen är och hur trött han snart kommer vara... Så frågar han mig, var det någon som raggade på dig på båten, jag tittar på honom ler och säger det vet jag inte.. 

Sen kysser han mig på halsen och jag är totalt förlorad av just honom... När vi väl kryper ihop tillsammans är klockan kvart i sex och han ska bara vila 5 minuter.. Vi vaknar 20 minuter över sex, han är så trött och han släpar sig ut i hallen. Jag vill inte att han ska gå, jag vill att han ska stanna, sova tillsammans med mig.. Men jag vet att han skulle stannat om han kunde..

När jag kröp tillbaka i sängen, tog jag kudden som verkligen luktade honom och borrade in ansiktet i och somnade...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Mysigt =-)...

I morse hade även jag en trött Vän hos mig som inte ville åka på jobbet... Vi låg o kramades till 10 minuter innan hans buss skulle gå.... O han ville så gärna stanna kvar.... Finns de nått mysigare...

2009-02-24 @ 10:44:33
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0