Jävligt irriterande...

Känner mig så irriterad. Varför kan folk inte säga rakt ut vad det är dom vill?Jag vet , jag har också haft svårt för det men jag har sett till att jag fått hjälp med det... Nej, antingen går man till någon annan eller så säger man det i sista minuten innan man skulle göra något tillsammans eller ringer i sista sek. Jag känner just nu att jag är så j.... trött på det. Om man bestämmer att man ska göra något och den ena personen inte vill, men säg det då för f... Jag vet att det kan komma saker i sista stund som går före, men varenda j....gång?. Om man nu är vänner så ska man kunna ta många saker men när det händer gång på gång då tröttnar jag. Och det har jag just gjort. Då får man höra, är vi inte vänner längre , jag tycker om dig så mycket , det var synd att det blev så just nu. JUST NU!! Var enda jävla gång. Det är klart vi är vänner men jag måste också få bli arg, irriterad,säga vad jag tycker och bli jävligt förbannad  men mest av allt är jag nog bara sårad och känner mig ledsen.. Men eftersom jag sällan säger ifrån så är det väl så att vissa tror dom kan göra så här. Jag vet att det kan komma andra saker mellan som är viktigare, och det tar jag, absolut..Det är inte det som är grejen utan nu kände jag bara att det räcker. 

Varför kan vissa inte säga med engång att; Nej, tyvärr inte nu eller en annangång är bättre.

//Bettan





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller me dej... Jag tycker oxå folk kan säga saker rakt ut.. En del verkar tro att man är syns... Hoppas de löser sig..

Kram

2009-02-01 @ 18:37:36
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: syster yster

vaaa:O har du sagt ifrån..de va på tiden..hoppas de inte lilla tåren kom för man måste säga ifrån utan att man mår dåligt själv sen. Du får gå kurs hos syster yster:p...ring o skäll ut eller säg det rakt i ansiktet sen mår man bra istället för att bita ihop hela tiden.



Puus o kram <3..

2009-02-01 @ 18:44:27
Postat av: Malin

Haha lite kanske! ;)

2009-02-01 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0