Monas 30-års resa :) Del 1 *s*

Ja nu har resan sjunkit in och jag känner mig redo att berätta om denna roliga resa som vi gjorde tillsammans med fantastiska Mona och hennes vänner och systrar :)..

Ja så var det då dagen då vi skulle åka båt igen (känns som det händer rätt ofta numera *s*), som vanligt inser jag problemen i sista sekund och vi i panik leta efter mitt pass då mitt leg inte längre gäller.. När jag väl fått ordning på allt tar jag min packning och tar mig upp till Bettan där vi sätter oss och tar ett glas vin och äter lite Lax med grönsaker så att inte alkoholen ska stiga oss åt huvudet *s*

När vi anländer till båten så möter vi upp Mona och alla andra, tillsammans är vi 10 tjejer och Bettan och jag känner direkt att det här är våran grej :).. Vi tar oss till våran hytt, där vi slänger av oss packningen, tar med oss våran present och tar oss upp till Monas hytt för att träffas över ett par flaskor champagne.. Mona fick av oss en flaska Champagne och en Kvinnoafton med grillat och en massa skratt :).

Vi satt tillsammans och pratade och skrattade, vilka underbara systrar och vänner Mona har, hon kan skatta sig lycklig .. Sen va det dags för alla tjejer att fixa iordning sig för att senare mötas upp för en drink innan maten. Som vanligt när jag och Bettan ska göra oss iordning så skvallras det på hög nivå.

Se var det dags för drinkar i puben och en massa korttagning.. Vi skrattade och hade jätte trevligt sen var det dags för middagen som var inne i Food Gardens lilla "privata" avdelning, men så privat var det inte eftersom servitörerna envisades med att stänga dörren hela tiden för att vi "väsnades" *s*.. Vi delade denna avdelning med ett gäng som hade maskerad hur kul som helst..

Nej nu måste jag ta barnen men jag fortsätter när dom sover *s*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0