Nu har jag varit tyst igen..

.. men det beror inte på att jag inte haft nått att säga utan att jag halkade i lördags när jag var ute på promenad och slog mig jäkligt illa. Har försökt genomlida detta nu men idag insåg jag att det är doktorn jag behöver.. *suck* Kommer knappt ur sängen..


Igår så tog jag 1 alvedon + 1 tramadol, tänkte att det hjälper ju med tanke på hur sjukt känslig jag är för piller, hjälpte inte ett dugg så efter 1,5 timme tog jag en 1 tramadol till, japp den kickade in ordentligt, Men istället för att bli smärtfri så blev jag väl "hög" kan man säga, fanns inte en enda redig tanke i mitt huvud. Så här satt jag och trallade för mig själv och hade skitont...


Nej nu ska jag dra mig ur sängen för att komma till badrummet!! Återkommer om farsans 60 års fest på cinderella om ett tag


Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0