Passionen var total..

.. men jag saknade ngt, inte från honom men från mig... Jag kände inte samma känsla, jag hade inte samma behov av att få mig själv bekräftad, däremot min kropp.. Jag kände inte samma nödvändighet att sitta och prata och gosa.. Jag ville bara slita av honom kläderna få tyst på honom och det som rev inom mig..

Vi pratade inte länge, det dröjde inte länge förrän kläderna var över hela rummet och kl var 22:17 när hans första snarkning kom.. Jag låg länge och tänkte på hur bra det var och hur underbar han är, men den där känslan av förälskelse jag kunde inte hitta den, den som förut värmt mig fanns inte där.. Jag tror klockan var över 1 innan jag somnade in, jag vaknade av händer på min kropp, mjuka kyssar och sen var det lika passionerat igen.. När jag sedan försöker somna om igen kl 4, så dröjer det länge och jag har nog inte sovit många minutrar när hans klocka ringer 05:15, helt plötsligt vill jag hitta den där förbannade känslan igen, så jag smeker honom, kysser honom och låter mig svepas med..

Nu sitter jag här och inser att jag fann inte det jag sökte, kanske är jag fortfarande så sårad över hans slapphet i helgen, eller så lyckades han förstöra den underbara känslan..

Men en sak vet jag, det är att det är passion på högsta nivå, åh jag njuter av varenda sekund...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Passion är underbart... Kan hålla med om de... =-)

Lycka till...

2009-02-18 @ 08:29:42
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Mona

Nu är det bara du som vet hur du egentligen känner och hur det är. Men kan det inte vara så att något dog förra veckan, något gjorde ont och nu skyddar du dig...



Bränt barn skyr elden även om lågan alltid är rolig ;-)

Kram

2009-02-18 @ 08:44:13
URL: http://www.tidningenhennes.se/mona_j/blogg
Postat av: Emma

Ja det kan vara så, jag vet inte.. Jag inser väl att jag inte kan fundera för mycket heller, utan bara låta det vara och se vilka känslor som kommer

:) Kram

2009-02-18 @ 13:16:09
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Girlac

Vilken underbart bra blogg, återkommer snart igen..

2009-02-18 @ 17:09:09
URL: http://girlac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0