QX Gaygala...

                                  Kläderna för kvällen..

Igår var jag, min arbetskamrat Jenny och Lasse på QX Galan. Det var helt fantastiskt.  Vi kom dit vid 20-tiden, så då blev det en cider i baren sen började "Galan" kl 21.00-00.00. Efter det hamnade vi i baren/dansen..Så mycket underbara människor, Lasse han är inte "klok" någonstans, helt galen. Han drog fram som en annan tornado bland alla kändisar och pratade och skämta med allt och alla,  han fick Thomas & Simons mailadress. Nu du Jenny*ler*.. Ni skulle vart med , det var en kväll jag kommer att minnas så länge jag lever. Jag o Jenny åkte hem vid 01.30. Lasse stannade med en jätte trevlig tjej vi träffade där...Han var hemma någongång i morse, (ska inte berätta hur hans sista timmar var) men dom var visst jätte trevliga....

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0