Spöken från förr....

Jag vet inte om det är en god morgon eller om det ska kallas ngt annat... Idag ska jag träffa 2 personer, vilket jag vet kommer ta på mig väldigt psykiskt.. Jag undrar hur jag kommer må efter det...

Den första personen har jag lagt bakom mig för länge sedan, men den andra ja jag vet inte, där finns alla jobbiga, sårade och förbannad känslor kvar. Men men vi är vuxna och då måste man kunna samtala...

Sen så längtar jag efter honom, hade varit underbart om han legat i min säng när jag vaknade, väckt mig med en kyss eller 10 på halsen som han gör så bra *ler*

Nej nu ska jag skynda mig att lägga på masken...

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt klart spännande! Kan vara bra ibland att mötas på nytt för att prata och kanske reda upp missuppfattningar? Du kommer nog känna dig stärkt efteråt! Lycka till!

2009-02-05 @ 09:54:35
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Absolut känner jag mig stärkt nu, det var ett trevligt möte faktiskt, skönt att kunna prata utan en massa skit. Skönt att veta att hon mådde bra iaf, sjävlklart vill man det när personen ifråga har varit en av ens närmaste vänner som visste allt om en.. Nu har jag bara den sista kvar sen väntar en kväll med min underbara syster.. :)

2009-02-05 @ 11:58:28
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: ella

hej=)har bara 3 jag med nu fick avliva en för en vecka sen=(

mysigt me katter=) vad fin blogg!!hoppas d går bra idag att du får en bra dag=)

2009-02-05 @ 12:10:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att det gick bra med ett av mötena. Hoppas det gick lika bra med ditt andra möte. Du verkar vara en bra tjej så jag håller på dig.

2009-02-10 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0