Tillbaka...

Har haft full upp i några dagar men nu är jag tillbaka i bloggvärlden. Som sagt i Söndags blev jag jätte irriterad på en av mina vänner. Hon har messat massor av gånger och bett om ursäkt och jag står fortfarande fast vid att hon kunde ha ringt tidigare. Men jag har gått vidare  och lagt det bakom mig. Mår just nu jätte bra.

I Söndags så var jag och Nemo ute, han skulle inte dansa men jag tror vi fick i oss en hel del och dansade ja, i flera timmar.(Nemo har ett nyopererat knä och går med kryckor)...Du gjorde min kväll helt lyckad. Tack så mycket..

//Bettan



Kommentarer
Postat av: Lisa

ja tänk på dig själv, skönt o höra att du mår bra nu!! absolut.. som sagt var så är det hon som gjort misstaget att mista dig som sin vän, punkt slut.



ja semlor är MUMS men väääldigt onyttigt.. men jag kan äta massor av de, helst varje dag! tur att man inte är rik.. för då hade jag ätit de varenda dag med :)



hoppas du haft en underbar dag tjejen! kramar.

2009-02-03 @ 19:12:23
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Nemo

Tack själv Bettan.

Det va nog flera månader sen jag hade så jäkla kul.

Helt klart en kväll jag kommer minnas för livet!



Just det, jag har ett läppglans som måste va ditt. ;)

Det är väldigt rosa och jag brukar sällan klä i rosa. *asg



Knät tog lite stryk, men va fasen, man lever bara en gång!

kram*

2009-02-03 @ 21:51:11
Postat av: Bettan

Du är undebar, ja, det är nog mitt. Du kan ju testa, det är snyggt med rosaasG.

Ja, kvällen var en kväll att komma ihåg.Jag bugar och bockar.....Tack så jätte mycket...KRAM

2009-02-03 @ 22:12:32
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0