Underbar dag......

Idag så var jag och fikade på Chokladkoppen,mitt favorit fik. Dom har jätte fina tavlor där som en kille
har målat och nu såg jag att man får köpa dom. Vi får se kanske kommer en av dom att pryda min vägg.

Sen var jag och klippte mig, det blev inte kort men jag klippte av ungefär 1dm och är lika nöjd som jag alltid är när jag går därifrån.

Ikea stod sen på tur, för jag skulle byta en dyna till min nyinköpta fotölj. Tog fel när jag var där sist,hm...Men nu blev det rätt*ler*.

När jag kom hem tänkte jag , det får bära eller brista men jag måste ut och springa, halt som attan och inte plogat, men det gick det med. Efter löpturen blev det 16min i solariet så nu är det bara duschen kvar sen känns det som denna dag är komplett.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Annie

du e Galen :-))vem springer i snön och varför?? :-)

2009-02-23 @ 19:31:15
Postat av: Sandra

Haha :) jaa! menar det, saknar sommar!

2009-02-23 @ 19:41:04
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Emma

Gullig blogg :)

2009-02-24 @ 08:51:33
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0