Vad hände?

Igår när vi hade varit på kryssning så gick jag och Emma till en PUB och tog en öl. Efter en stund så kände vi att vi måste ha mat så vi åt plankstek, underbart gott. Efter ett tag kom det två killar(22 o 23) och satte sig bredvid oss. Till en början var det helt ok men efter en stund så började dom två och små tjafsa med varandra angående pengar och den ena killen tyckte Emma kunde betala deras öl. Och varför? Ja,d det undrade vi oxå. Det var frid och fröjd men ju mer öl killarna drack ju mer "matcho" tror dom att dom blev. Den ena killen kallade servitrisen för HORA, där går faktiskt min gräns.Jag frågade vad han sa och han blev helt galen. Och så var tjafset igång. Han kallade Emma för massa saker och säger igen att servitrisen är en hora. När jag sa åt honom så spottade han på min arm(för tredje gången). Ja, då var det igång. Jag vet inte hur det gick till men på två röda sekunder så var jag uppe på bänken och fick in en rak höger på hans käke och en till på axeln. Innan det här så hade vakterna varit och hämtat hans kompis och dragit ut han därifrån. Så Emma springer och hämtar vakten och dom är två starka vakter som släpar ut den här killen från stället oxå..

Det ska mycket till innan jag blir förbannad men jag tyckte verkligen att han gick för långt här. Det här är inget man ska sträva efter men vad skulle jag gjort. Visst, ignorerat honom men det var inte lätt han satt precis tätt intill och bara skrek, spottade och viftade med sina armar.


//Bettan

Kommentarer
Postat av: micke

jag kunde ju följt med :) kunde ha slagit dom gul och blå så dom inte skulle kunna stå upp mer :)nästa gång ska jag med så äre punkt slut :):)

2009-02-09 @ 19:02:39
Postat av: Bettan

Ja, min son du ska få följa med nästa gång, bara du fyller 18:) Puss

2009-02-09 @ 19:13:39
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag behöver ju inte dricka någe :) kan dricka cola eller nått :) sen om någon håller på mer Er så blire inte så kul för dom :) JAG E BIFF!!

2009-02-09 @ 19:35:25
Postat av: Bettan

Jag, vet min son att du skyddar mig:)..Puss

2009-02-09 @ 20:07:07
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0