Alla lediga...

Idag är hela familjen hemma. Visst är det skönt men det värsta är att man får inget gjort. Upp kl 10.00 åt frukost sen ut på en powerwalk, trodde jag kunde springa men icke, det är ju iskana ute. Sen lunch, duscha och nu sitter jag här och undrar om jag ska orka ta mig till salongen för mitt Exuviance kit har kommit. Varför är det så när alla är hemma , jag tar mig inte för något. Fast det behövs kanske ibland oxå annars far jag ju runt som en skållad "råtta" annars..

Okej, nu har jag bestämt mig( det gick fort) hämta grejorna och handla lite till middagen och sen hem och slänga mig i soffan och läsa en bra bok. Har precis läst ut en, så nu ska jag börja på en ny(jag är en bok mal) har ca 6 böcker som ligger och väntar på att jag ska ta upp dom och börja läsa. Jag läser ungefär två pocket böcker i veckan, alla möjliga böcker..Så jag brukar ha flera stycken på lager för jag vill aldrig var utan...

Är det någon som har några tips om bra pocket böcker så lämna gärna det i kommentarsfältet.

Ha en bra fredag, vi hörs säkert lite senare...

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK för tipset! Är ju värt att prova iaf.. absolut!! Ska kika och se vart man hittar de bara :) Ja, denna dagen har vart knepig här hemma med.. men men.. Ibland ska man ha såna dagar med! Ha en skööön fredagskväll iaf :) kram!

2009-01-30 @ 16:35:56
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0